- 05 нау. 2024 03:58
- 240
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Оқыту мақсаттары: 2. 1. 2. 2. Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
2. 2. 1. 3. Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде:
a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c); ab=ba көрсету жəне қолдану.
Басы
Ұйымдастыру. Шаттық шеңберін құру арқылы сабаққа деген қызығушылығын ояту.
Өзектендіру.
Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын анықтауды ұсынамын.
Өрнектерге қараңдар.
– Қандай сандар түсіп қалған?
– Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар?
5 + 9 = 9 +
a+b=b+a
Мақсат қою (проблемалық жағдаят)
Өрнектерге қараңдар. 5 • 2=2 • 5
– Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып есептеу арқылы тексеріңдер.
5 • 2 = 5 + 5 = 10
2 • 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
Ортасы
Жаңаны ашу
Оқулықтағы 2 - тапсырмаға қарайды. Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?
3*5=15
5*3=15
Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?
5*4=20
4*5=20
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың жүктеу
Оқыту мақсаттары: 2. 1. 2. 2. Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
2. 2. 1. 3. Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде:
a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c); ab=ba көрсету жəне қолдану.
Басы
Ұйымдастыру. Шаттық шеңберін құру арқылы сабаққа деген қызығушылығын ояту.
Өзектендіру.
Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын анықтауды ұсынамын.
Өрнектерге қараңдар.
– Қандай сандар түсіп қалған?
– Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар?
5 + 9 = 9 +
a+b=b+a
Мақсат қою (проблемалық жағдаят)
Өрнектерге қараңдар. 5 • 2=2 • 5
– Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып есептеу арқылы тексеріңдер.
5 • 2 = 5 + 5 = 10
2 • 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10
Ортасы
Жаңаны ашу
Оқулықтағы 2 - тапсырмаға қарайды. Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?
3*5=15
5*3=15
Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?
5*4=20
4*5=20
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың жүктеу