- 05 нау. 2024 02:14
- 211
Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Тараз қаласы, №32 мектептің
математика пәні мұғалімі
Әбдраманова Жанерке Құрманбайқызы
Сабақтың тақырыбы: Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
2. Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала білуін дамыту.
3. Оқушыларды алғырлыққа, сауаттылыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабатың түрі: тренинг сабағы
Сабақтың типі: Білікті, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: АКТ, өзіндік жұмыс тапсырмалары, топтық жұмыс тапсырмалары, стикерлер, бағалау парағы, постер
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 4 топқа бөлу (квадрат теңдеу, квадрат үшмүше, квадрат функция, квадрат түбір)
Үй тапсырмасын тексеру.
Дұрыс жауаптары слайдта
Қызығушылықтарын ояту. Ой - толғау.
1. Квадрат функция деген не?
2. Квадраттық функцияның графигі қандай қисық?
3. а>0 және а0 болғанда, парабола абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?
5. Д<0 болғанда,="" парабола="" абсцисса="" осімен="" орналасуы="" туралы="" не="" айтуға="">0>
6. Д=0 болғанда, парабола абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?
7. Өспелі және кемімелі функциялар деген не?
8. Экстремальды нүктелер деген не?
4. Түсіну. Ауызша есептер
у=ах2 функциясының параболасын жылжыту арқылы параболаның төбесінің координаталарын, өсу, кему аралықтарын табу.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
математика пәні мұғалімі
Әбдраманова Жанерке Құрманбайқызы
Сабақтың тақырыбы: Квадрат функция графигін салуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. Квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық функцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.
2. Оқушылардың өз беттерімен у=ax2+вx+c квадраттық функциясының графигін шаблондарды пайдаланып әр түрлі жағдайға байланысты графиктерді сала білуін дамыту.
3. Оқушыларды алғырлыққа, сауаттылыққа, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу.
Сабатың түрі: тренинг сабағы
Сабақтың типі: Білікті, дағдыны, іскерлікті қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: АКТ, өзіндік жұмыс тапсырмалары, топтық жұмыс тапсырмалары, стикерлер, бағалау парағы, постер
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 4 топқа бөлу (квадрат теңдеу, квадрат үшмүше, квадрат функция, квадрат түбір)
Үй тапсырмасын тексеру.
Дұрыс жауаптары слайдта
Қызығушылықтарын ояту. Ой - толғау.
1. Квадрат функция деген не?
2. Квадраттық функцияның графигі қандай қисық?
3. а>0 және а0 болғанда, парабола абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?
5. Д<0 болғанда,="" парабола="" абсцисса="" осімен="" орналасуы="" туралы="" не="" айтуға="">0>
6. Д=0 болғанда, парабола абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?
7. Өспелі және кемімелі функциялар деген не?
8. Экстремальды нүктелер деген не?
4. Түсіну. Ауызша есептер
у=ах2 функциясының параболасын жылжыту арқылы параболаның төбесінің координаталарын, өсу, кему аралықтарын табу.
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу