- 05 нау. 2024 01:39
- 226
Ондық бөлшектерді натурал санға бөлу
Математика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді натурал санға бөлу»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың білім, білік дағдыларын жетілдіру, ондық бөлшектерді натурал санға бөлу алгоритмін білуге үйрету және есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыр.
Дамытушылық: шығармашылық қызметін дамыту, теориялық - практикалық сауаттылығын арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды нақтылыққа, шапшаңдыққа, ұжым намысын жоғары ұстауға, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, әр түрлі деңгейдегі тапсырма
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың дидактикалық қамсыздандырылуы: интерактивті тақта, слайд, нақыл сөз, бағалау жетондары
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, оқушылар санын түгендеп, оқу - құралдарын тексеру;
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларды қарым - қатынасқа дайындау (балалар бүгінгі сабақты ежелгі неміс математигі Карл Гаусстың «Математика - ғылымдардың патшасы»деген сөзінен бастағым келіп тұр, себебі біз бүгінгі сабақта математика – ұлы ғылым екенін ескере отырып, яғни математика пәнінен оқушылар арасында топтық олимпиада өткіземіз.
а) №1101
Амалдарды орындаңдар:
• (24 - 15, 7)*6, 4+ 0, 08*11= 54
• (5, 69 - 2, 85 )*1, 5 + 7, 8*5, 4 - 23, 88= 22, 5
• (98, 6*0, 1 + 14 *0, 15)*3, 5 - 36, 86= 5
• (103, 92 - 5, 6*4, 2)*0, 75 - 2, 8*(10 - 8, 25)= 55, 4
б) Теориялық білім тексеру
1. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?
2. Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
3. Ондық бөлшектерді разрядтық ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
Оқу - адамды білгір етеді.
Тыңдау - зерек етеді,
Ал жазып алу – ұқыпты етеді - деп ағылшын философы Роджер Бэкон айтқандай, бүгінгі сабақта осы сөздерді ұстанымымыз деп санайық.
Сабақтың тақырыбы: «Ондық бөлшектерді натурал санға бөлу»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың білім, білік дағдыларын жетілдіру, ондық бөлшектерді натурал санға бөлу алгоритмін білуге үйрету және есеп шығаруда пайдалана білуге дағдыландыр.
Дамытушылық: шығармашылық қызметін дамыту, теориялық - практикалық сауаттылығын арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды нақтылыққа, шапшаңдыққа, ұжым намысын жоғары ұстауға, тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, әр түрлі деңгейдегі тапсырма
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың дидактикалық қамсыздандырылуы: интерактивті тақта, слайд, нақыл сөз, бағалау жетондары
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасып, оқушылар санын түгендеп, оқу - құралдарын тексеру;
II. Үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларды қарым - қатынасқа дайындау (балалар бүгінгі сабақты ежелгі неміс математигі Карл Гаусстың «Математика - ғылымдардың патшасы»деген сөзінен бастағым келіп тұр, себебі біз бүгінгі сабақта математика – ұлы ғылым екенін ескере отырып, яғни математика пәнінен оқушылар арасында топтық олимпиада өткіземіз.
а) №1101
Амалдарды орындаңдар:
• (24 - 15, 7)*6, 4+ 0, 08*11= 54
• (5, 69 - 2, 85 )*1, 5 + 7, 8*5, 4 - 23, 88= 22, 5
• (98, 6*0, 1 + 14 *0, 15)*3, 5 - 36, 86= 5
• (103, 92 - 5, 6*4, 2)*0, 75 - 2, 8*(10 - 8, 25)= 55, 4
б) Теориялық білім тексеру
1. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?
2. Ондық бөлшектерді ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
3. Ондық бөлшектерді разрядтық ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
Оқу - адамды білгір етеді.
Тыңдау - зерек етеді,
Ал жазып алу – ұқыпты етеді - деп ағылшын философы Роджер Бэкон айтқандай, бүгінгі сабақта осы сөздерді ұстанымымыз деп санайық.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.