- 05 нау. 2024 00:45
- 368
Қайталау – білім анасы
Сабақтың тақырыбы: Қайталау – білім анасы
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың жыл бойына алған білімдерін пысықтауға арналған пысықтау есептерін шығару, жүйелеу, бекіту.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіре түсу.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды алға ойған мақсаттарына жетуге, тиянақтылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдістері: талдау, тестік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың көрнекіліктері: геометиялық фигуралар, интерактивті тақта, сөзжұмбақ, сөздер.
Сабақтың жоспары: I. Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын пысықтау /тест/
III. Жаңа сабақ
1. Ұжымдық жұмыс «Есеп шығарайық»
2. «Кім жылдам?»
3.«Біліміңе қарап өзіңді таны»
4. «Кел, ойланайық!»
5.«Ойла шапшаң» Сөзжұмбақ шешу
IV. Бекіту.
V. Бағалау.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру. 1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық. Оқушыларға бір - бірінің қолдарынан ұстатып, сабаққа сәттілік тілеу.
II. Үй тапсырмасын қайталау мақсатында тестік жұмыс.
Тест
1. Өрнектің мәнін тап:
2800 санын 14 пен 5 - тің көбейтіндісіне бөл.
а/ 30
ә/ 40
б/ 50
2. Теңдеуді шеш.
1600: (х+ 100) = 4
а/ 400
ә/ 200
б/ 300
3. 2 тәулік =... сағат
а/ 22 сағат
ә / 48 сағат
б/ 24 сағат
4. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 8 см. Тіктөртбұрыштың ауданын тап.
а/ 80 см
ә/ 70 см
б / 60 см
/Жұмыстарын оқушылар өздері бағалайды/
III. Жаңа сабақ. 1 - тапсырма: Ұжымдық жұмыс «Есеп шығарайық»
а/ Бір қаладан шыққан жүк машинасы 60 км/сағат жылдамдықпен жүрді. Ал одан 3 сағат кейін оған қарама – қарсы басқа қаладан шыққан жеңіл машина 90 км/сағат жылдамдықпен жүрді. Егер екі қаланың арасы 780 км болса, жеңіл машина кездескенге дейін жолда неше сағат болды?
Шарты: Жүк маш. жылд. – 60 км/сағ
Жеңіл маш. жылд. – 90 км/сағ
Ара қашықтығы – 780 км
1 маш. уақыты -?\
2 маш. уақыты -? 3 сағ. кейін
Шешуі: 60х3= 180 км
780 - 180= 600 км
60+90 = 150 км
600: 150= 4 сағ.
Жауабы: Жеңіл машина кездескенге дейін 4 сағат жолда болды.
ә/ 30 метр арқанның бестен бір бөлігін кесіп алды. Арқаннан неше метр кесіліп алды.
Шарты: Арқанның ұз. – 30 м
Кесілгені -? 5/1
Шешуі: 30: 5 = 6м
Жауабы: Кесілгені 6 метр.
IV. Сергіту сәті «Кім жылдам?»
2 – тапсырма: Логикалық есептер шешу.
а/. Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма
Біреуін бер Омашқа
Қалды сонда неше алма? / 24 алма /
ә/. Аулада бес үйрек
Қорада үш үйрек
Бір үйрек тығылды
Бір үйрек жығылды
Қалғаны неше үйрек? / 6 үйрек /
б/. Көлден ұшты 40 қаз
Қайтып қонды 15 қаз
Қонбады оның нешеуі?
Кәне, кім тез табады? / 25 қаз /
3 - тапсырма: Деңгейлік тапсырмалар
« Біліміңе қарап өзіңді таны». Амалдарды орындау.
1 - деңгей: ( 225+30) х4 - 2100
2 - деңгей: 2592: 72 + 12007 = 12043
3 - деңгей: 980081+(341640 - 1263х109)=1184054
4 - тапсырма: «Кел, ойланайық» Теңдеулерді шешу
1 - деңгей: 63 - х=100: 5
63 - х =20
Х= 63 - 20
Х= 43
2 - деңгей: 875: 25=а+20
35=а+20
35=а+20
а=35 - 20
а=15
3 - деңгей: 67343 - х=701
х =67343 - 701
х=66642
5 - тапсырма: «Ойла шапшаң» Сөзжұмбақ шешу
Ұлы неміс математигі Карл Фридрих Гаус «Барлық ғылымдардың атасы... – деп бір пәнді атаған екен.» Сол пән қай пән екенін табу үшін сөзжұмбақты шешіп көрелік.
а/. Азайтудың ижесі қалай аталады? /айырма/
ә/. Тоғыз ондықты атаңдар? /тоқсан/
б/. Бір аптада неше күн бар? /жеті/
в /. Бір аптаның соңғы күні қалай аталады? /жексенбі/
г /. Тіктөртбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығының қосындысы. /периметр/
ғ/. Палетка не үшін керек? /аудан/
д/. Көбейтудің нәтижесі қалай аталады? /көбейтінді/
ж/. Сұйықтықты немен өлшейді? /литр/
з/. Оқу жылының алғашқы айы қай ай? /қыркүйек/
и/. Барлық қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны ата. /шаршы /
Ерекшеленген әріптерді оқу /математика/
- Ендеше, бар ғылымның атасы – математика пәні екен, балалар.
V. Ғылымның сырына ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізсін сендей өренді
Математика сырына – деп сабағымызды қорытындылаймыз.
VI. Бағалау /Әркім өзінің қолындағы фигураларын санау арқылы бағаланады/.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушылардың жыл бойына алған білімдерін пысықтауға арналған пысықтау есептерін шығару, жүйелеу, бекіту.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту үшін ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіре түсу.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды алға ойған мақсаттарына жетуге, тиянақтылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдістері: талдау, тестік жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың көрнекіліктері: геометиялық фигуралар, интерактивті тақта, сөзжұмбақ, сөздер.
Сабақтың жоспары: I. Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын пысықтау /тест/
III. Жаңа сабақ
1. Ұжымдық жұмыс «Есеп шығарайық»
2. «Кім жылдам?»
3.«Біліміңе қарап өзіңді таны»
4. «Кел, ойланайық!»
5.«Ойла шапшаң» Сөзжұмбақ шешу
IV. Бекіту.
V. Бағалау.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру. 1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық. Оқушыларға бір - бірінің қолдарынан ұстатып, сабаққа сәттілік тілеу.
II. Үй тапсырмасын қайталау мақсатында тестік жұмыс.
Тест
1. Өрнектің мәнін тап:
2800 санын 14 пен 5 - тің көбейтіндісіне бөл.
а/ 30
ә/ 40
б/ 50
2. Теңдеуді шеш.
1600: (х+ 100) = 4
а/ 400
ә/ 200
б/ 300
3. 2 тәулік =... сағат
а/ 22 сағат
ә / 48 сағат
б/ 24 сағат
4. Тіктөртбұрыштың ұзындығы 10 см, ені 8 см. Тіктөртбұрыштың ауданын тап.
а/ 80 см
ә/ 70 см
б / 60 см
/Жұмыстарын оқушылар өздері бағалайды/
III. Жаңа сабақ. 1 - тапсырма: Ұжымдық жұмыс «Есеп шығарайық»
а/ Бір қаладан шыққан жүк машинасы 60 км/сағат жылдамдықпен жүрді. Ал одан 3 сағат кейін оған қарама – қарсы басқа қаладан шыққан жеңіл машина 90 км/сағат жылдамдықпен жүрді. Егер екі қаланың арасы 780 км болса, жеңіл машина кездескенге дейін жолда неше сағат болды?
Шарты: Жүк маш. жылд. – 60 км/сағ
Жеңіл маш. жылд. – 90 км/сағ
Ара қашықтығы – 780 км
1 маш. уақыты -?\
2 маш. уақыты -? 3 сағ. кейін
Шешуі: 60х3= 180 км
780 - 180= 600 км
60+90 = 150 км
600: 150= 4 сағ.
Жауабы: Жеңіл машина кездескенге дейін 4 сағат жолда болды.
ә/ 30 метр арқанның бестен бір бөлігін кесіп алды. Арқаннан неше метр кесіліп алды.
Шарты: Арқанның ұз. – 30 м
Кесілгені -? 5/1
Шешуі: 30: 5 = 6м
Жауабы: Кесілгені 6 метр.
IV. Сергіту сәті «Кім жылдам?»
2 – тапсырма: Логикалық есептер шешу.
а/. Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма
Біреуін бер Омашқа
Қалды сонда неше алма? / 24 алма /
ә/. Аулада бес үйрек
Қорада үш үйрек
Бір үйрек тығылды
Бір үйрек жығылды
Қалғаны неше үйрек? / 6 үйрек /
б/. Көлден ұшты 40 қаз
Қайтып қонды 15 қаз
Қонбады оның нешеуі?
Кәне, кім тез табады? / 25 қаз /
3 - тапсырма: Деңгейлік тапсырмалар
« Біліміңе қарап өзіңді таны». Амалдарды орындау.
1 - деңгей: ( 225+30) х4 - 2100
2 - деңгей: 2592: 72 + 12007 = 12043
3 - деңгей: 980081+(341640 - 1263х109)=1184054
4 - тапсырма: «Кел, ойланайық» Теңдеулерді шешу
1 - деңгей: 63 - х=100: 5
63 - х =20
Х= 63 - 20
Х= 43
2 - деңгей: 875: 25=а+20
35=а+20
35=а+20
а=35 - 20
а=15
3 - деңгей: 67343 - х=701
х =67343 - 701
х=66642
5 - тапсырма: «Ойла шапшаң» Сөзжұмбақ шешу
Ұлы неміс математигі Карл Фридрих Гаус «Барлық ғылымдардың атасы... – деп бір пәнді атаған екен.» Сол пән қай пән екенін табу үшін сөзжұмбақты шешіп көрелік.
а/. Азайтудың ижесі қалай аталады? /айырма/
ә/. Тоғыз ондықты атаңдар? /тоқсан/
б/. Бір аптада неше күн бар? /жеті/
в /. Бір аптаның соңғы күні қалай аталады? /жексенбі/
г /. Тіктөртбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығының қосындысы. /периметр/
ғ/. Палетка не үшін керек? /аудан/
д/. Көбейтудің нәтижесі қалай аталады? /көбейтінді/
ж/. Сұйықтықты немен өлшейді? /литр/
з/. Оқу жылының алғашқы айы қай ай? /қыркүйек/
и/. Барлық қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны ата. /шаршы /
Ерекшеленген әріптерді оқу /математика/
- Ендеше, бар ғылымның атасы – математика пәні екен, балалар.
V. Ғылымның сырына ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізсін сендей өренді
Математика сырына – деп сабағымызды қорытындылаймыз.
VI. Бағалау /Әркім өзінің қолындағы фигураларын санау арқылы бағаланады/.