- 05 нау. 2024 02:14
- 306
Қазақстанның ғарышкерлері
Қазақстанның ғарышкерлері
Қазақ тілі 4 сынып
Мақсаты: Ғарышкерлер туралы білетіндерін қорытындылап, нақтылау, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.
1. жаңа сөздермен танысу, мәтін ішінен септік жалғауларды ажырата білу;
2. өз бетінше жұмыс істеуге баулу, ойын еркін жеткізуге дағдыландыру
3. ауызекі сөйлеу тілін дамыту
4. топта бірлесе жұмыс орындату арқылы ынтымақтастыққа үйрету
Мұғалімнің іс - әрекеті
- Оқушылармен сәлемдесу.
- Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбер» тренингін өткізу
Мұғалім «Пазылдар» арқылы топқа бөледі.
1 - топ: Ғарышкеме
2 - топ: Ғарыш
3 - топ: Ғарышкерлер
4. Топ басшысын анықтау.
1. «Ассоциация» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын оқушыларға анықтату мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа тікелей қатысы видео көрсетемін.
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі сұрақтар қою. Осы слайдты көргенде сендер қандай ойға келдіңдер?
Біз бүгін сабақта не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыңдар?» деген сұрақтар қойылады.
1. Глоссарий:
Ғарыш – космос
Ғарышкерлер – космонавты
ғарышкеме - ракета
Атақты – известный самғады -
әрдайым – всегда ғаламшар - глобус
мақтан тұтамыз – гордимся
2.«Оңайдан – қиынға қарай» стратегиясы бойынша, балалар тақтадағы жаңа сөздерді аударады, сөз тіркесін және сөйлем құрайды.
1 - топ. Сөзді оқиды
2 - топ. Аударады
3 - топ. Сөз тіркесін құрады.
Қазақстаның атақты ғарышкерлері - Тоқтар Әубәкіров және Талғат Мұсабаев.
Тоқтар Әубәкіров 1991 жылы бірінші қазақ болып ғарышқа ұшты.
Талғат Мұсабаев 1994 жылы жылы ғарышқа самғады.
Біз ғарышкерлерімізді әрдайым мақтан тұтамыз.
Жаңа білімді өздігінен меңгеру үшін оқушыларға тақырыбына байланысты мәтін таратылады. Мәтінді оқушыларға топ ішінде өзара бөлісіп, «Жұптас - Ойлан - Бөліс» стратегиясы бойынша мазмұндау, аудару тапсырылады.
«Ғарышкерлер» биін билеу
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы,
Н. К. Крупская атындағы жалпы білім беретін
№4 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Касымова Айнур Нурбековна
Қазақ тілі 4 сынып
Мақсаты: Ғарышкерлер туралы білетіндерін қорытындылап, нақтылау, сыни тұрғыдан ойлауды дамыту.
1. жаңа сөздермен танысу, мәтін ішінен септік жалғауларды ажырата білу;
2. өз бетінше жұмыс істеуге баулу, ойын еркін жеткізуге дағдыландыру
3. ауызекі сөйлеу тілін дамыту
4. топта бірлесе жұмыс орындату арқылы ынтымақтастыққа үйрету
Мұғалімнің іс - әрекеті
- Оқушылармен сәлемдесу.
- Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңбер» тренингін өткізу
Мұғалім «Пазылдар» арқылы топқа бөледі.
1 - топ: Ғарышкеме
2 - топ: Ғарыш
3 - топ: Ғарышкерлер
4. Топ басшысын анықтау.
1. «Ассоциация» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын оқушыларға анықтату мақсатында интербелсенді тақтадан тақырыпқа тікелей қатысы видео көрсетемін.
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі сұрақтар қою. Осы слайдты көргенде сендер қандай ойға келдіңдер?
Біз бүгін сабақта не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыңдар?» деген сұрақтар қойылады.
1. Глоссарий:
Ғарыш – космос
Ғарышкерлер – космонавты
ғарышкеме - ракета
Атақты – известный самғады -
әрдайым – всегда ғаламшар - глобус
мақтан тұтамыз – гордимся
2.«Оңайдан – қиынға қарай» стратегиясы бойынша, балалар тақтадағы жаңа сөздерді аударады, сөз тіркесін және сөйлем құрайды.
1 - топ. Сөзді оқиды
2 - топ. Аударады
3 - топ. Сөз тіркесін құрады.
Қазақстаның атақты ғарышкерлері - Тоқтар Әубәкіров және Талғат Мұсабаев.
Тоқтар Әубәкіров 1991 жылы бірінші қазақ болып ғарышқа ұшты.
Талғат Мұсабаев 1994 жылы жылы ғарышқа самғады.
Біз ғарышкерлерімізді әрдайым мақтан тұтамыз.
Жаңа білімді өздігінен меңгеру үшін оқушыларға тақырыбына байланысты мәтін таратылады. Мәтінді оқушыларға топ ішінде өзара бөлісіп, «Жұптас - Ойлан - Бөліс» стратегиясы бойынша мазмұндау, аудару тапсырылады.
«Ғарышкерлер» биін билеу
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы,
Н. К. Крупская атындағы жалпы білім беретін
№4 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Касымова Айнур Нурбековна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.