![Қуат](http://infohub.kz/uploads/thumbnail/20240305073828190_big.jpg)
- 05 нау. 2024 00:28
- 225
Қуат
Сабақтың тақырыбы: §52. Қуат. (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: « Қуат» туралы түсінігін қалыптастырып, білімдерін шыңдау. Оқушылардың алдыңғы тарау бойынша білімдерін қаншалықты деңгейде меңгергендігін байқау.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру және есеп шығару қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс
Көрнекілігі: плакат, техникалық құралдар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу және капитандарды сайлау.
ІІ. Үй тапсырмасына шолу.
1 Қандай физикалық шаманы жұмыс деп атаймыз және ол қандай шамаларға тәуелді?
2 Қандай жағдайда жұмыс істелінді деп айтуға болады?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Белгілі бір жұмысты орындап шығу үшін (мысалы: адам мен техниканы салыстырсақ ) әр түрлі уақыт жұмсайды. Мысалы: бір жұмысшының көптеген сағат бойы қолымен жинаған астықты комбайн тез арада жинайды. Сондай – ақ нақты бір жұмысты жұмысшыдан гөрі көтергіш кран тез орындайды. Физикаға жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын қуат деген шама енгізілді.
Қуат деп жұмыстың сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа қатынасын айтады:
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: « Қуат» туралы түсінігін қалыптастырып, білімдерін шыңдау. Оқушылардың алдыңғы тарау бойынша білімдерін қаншалықты деңгейде меңгергендігін байқау.
Тәрбиелігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа, еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың физика пәніне деген қызығушылығын, ынтасын арттыру және есеп шығару қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: түсіндіру, топпен жұмыс
Көрнекілігі: плакат, техникалық құралдар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, 2 топқа бөлу және капитандарды сайлау.
ІІ. Үй тапсырмасына шолу.
1 Қандай физикалық шаманы жұмыс деп атаймыз және ол қандай шамаларға тәуелді?
2 Қандай жағдайда жұмыс істелінді деп айтуға болады?
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Белгілі бір жұмысты орындап шығу үшін (мысалы: адам мен техниканы салыстырсақ ) әр түрлі уақыт жұмсайды. Мысалы: бір жұмысшының көптеген сағат бойы қолымен жинаған астықты комбайн тез арада жинайды. Сондай – ақ нақты бір жұмысты жұмысшыдан гөрі көтергіш кран тез орындайды. Физикаға жұмыстың орындалу тездігін сипаттайтын қуат деген шама енгізілді.
Қуат деп жұмыстың сол жұмысты істеуге кеткен уақытқа қатынасын айтады:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.