- 05 нау. 2024 04:12
- 258
Адам мінезімен танылады
Өзін - өзі тану 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Адам мінезімен танылады
Мақсаты: адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы түсінік беру.
Міндеттері: 1. Жақсы - жаман мінез - құлықты ажырата білуге үйрету; 2. Оқушылардың бойында жақсы мінез - құлық дамытуға ықпал ету. 3. Өзін құрметтеу, өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: 1. Адам өзін - өзі тәрбиелеу үшін өзінің мінез - құлқын танып, өзіне сыни көзбен қарай алатындай қабілетке ие болуы керектігін біледі. 2. Әр адам өз бойында адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеп, өз мінезін жетілдіре алатынын түсінеді.
І кіріспе 1 минут
Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІ тұсаукесер 6 минут
Оқушыларды топқа бөлу. Адамның мінез-құлқына байланысты бойынша топқа бөлу
Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Конверт сұрақ» стратегиясы
«Холерик», «Сангвинник», «Меланхолик».
Проблемалық сұрақтар қою.
Мінез дегеніміз не?
Адамның мінезі қайда және қалай танылады?
Мінез - құлық адамдардың қарым - қатынасына әсер ете ме? Қалайша?
Адам өз мінезін өзгерте ала ма? Қалай?
Негізгі бөлім 28 минут
«Сандық бейне». Дарынды оқушымен жұмыс. А деңгейлі оқушының тұжырымдама таныстырылымын қорғау. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, сабақтың тақырыбын, мақсатын ашу.
Мұғалім: Киреева Гүлбаршын
Адам мінезімен танылады. жүктеу
Сабақтың тақырыбы: Адам мінезімен танылады
Мақсаты: адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы түсінік беру.
Міндеттері: 1. Жақсы - жаман мінез - құлықты ажырата білуге үйрету; 2. Оқушылардың бойында жақсы мінез - құлық дамытуға ықпал ету. 3. Өзін құрметтеу, өзіне деген сенімділікке тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: 1. Адам өзін - өзі тәрбиелеу үшін өзінің мінез - құлқын танып, өзіне сыни көзбен қарай алатындай қабілетке ие болуы керектігін біледі. 2. Әр адам өз бойында адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеп, өз мінезін жетілдіре алатынын түсінеді.
І кіріспе 1 минут
Мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланыс.
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
ІІ тұсаукесер 6 минут
Оқушыларды топқа бөлу. Адамның мінез-құлқына байланысты бойынша топқа бөлу
Үй жұмысын тексеру, бекіту. «Конверт сұрақ» стратегиясы
«Холерик», «Сангвинник», «Меланхолик».
Проблемалық сұрақтар қою.
Мінез дегеніміз не?
Адамның мінезі қайда және қалай танылады?
Мінез - құлық адамдардың қарым - қатынасына әсер ете ме? Қалайша?
Адам өз мінезін өзгерте ала ма? Қалай?
Негізгі бөлім 28 минут
«Сандық бейне». Дарынды оқушымен жұмыс. А деңгейлі оқушының тұжырымдама таныстырылымын қорғау. Оқушыларға сұрақ қоя отырып, сабақтың тақырыбын, мақсатын ашу.
Мұғалім: Киреева Гүлбаршын
Адам мінезімен танылады. жүктеу