- 05 нау. 2024 04:12
- 208
М. Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңін талдау
Сабақтың тақырыбы: М. Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңін талдау
Мақсаты: Ақын өлеңі арқылы қазіргі жастарға ескінің көзі - шолпының маңыздылығын түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Мағжан атамның рухымен сырласа отырып, оның ұлттық құндылық екенін, қазіргі заман жастарына маңыздылығы.
Дамытушылық: Өлеңді талдау, мағынасын анықтап зерттеу жұмыстарын жүргізу.
Тәрбиелік: Шолпының тәрбиелік мәнін ұғыну
Сабақтың эпиграфы:
“Шолпының қасиеті, қазіргі заман жастарына берер тәрбиесі қандай?”
Жаңа сабақ
Мұғалімнің сөзі: Қазағым «Тәрбие – тал бесіктен» демекші, қыз баланың тәрбиесі бірінші орында екені мәлім. Қазіргі жастар ұлттық құндылықтарымызды біле қоймайды. Сондықтан Мағжанның «шолпы» өлеңін оқи отыра, халқымыздың тарихи құндылығы саналатын шолпының тәрбиелік мәні мен оның түрлерін кеңірек таныстыра кетуді жөн көрдім.
Салыстыра талдау, жинақтау кезеңдері:
Өлеңдегі ақын идеясы
Шолпы таққан қыздар мен тақпаған қыздар
«Шолпы» туралы ақын неге өлең шығарған?
------------------------------------------------
4. Өлеңнен «шолпының» суреттеуін тауып оқы?
5. Елес. Ақынға хат жазу.
6. Шолпы бұйымының қолданысы?
Абайды философ ақын
Мағжанды лирик ақын дейміз.
Абай ақылдың ақыны да,
Мағжан сезімнің ақыны.
(С. Мұқанов)
М. Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңін талдау. жүктеу
Мақсаты: Ақын өлеңі арқылы қазіргі жастарға ескінің көзі - шолпының маңыздылығын түсіндіру.
Міндеттері:
Білімділік: Мағжан атамның рухымен сырласа отырып, оның ұлттық құндылық екенін, қазіргі заман жастарына маңыздылығы.
Дамытушылық: Өлеңді талдау, мағынасын анықтап зерттеу жұмыстарын жүргізу.
Тәрбиелік: Шолпының тәрбиелік мәнін ұғыну
Сабақтың эпиграфы:
“Шолпының қасиеті, қазіргі заман жастарына берер тәрбиесі қандай?”
Жаңа сабақ
Мұғалімнің сөзі: Қазағым «Тәрбие – тал бесіктен» демекші, қыз баланың тәрбиесі бірінші орында екені мәлім. Қазіргі жастар ұлттық құндылықтарымызды біле қоймайды. Сондықтан Мағжанның «шолпы» өлеңін оқи отыра, халқымыздың тарихи құндылығы саналатын шолпының тәрбиелік мәні мен оның түрлерін кеңірек таныстыра кетуді жөн көрдім.
Салыстыра талдау, жинақтау кезеңдері:
Өлеңдегі ақын идеясы
Шолпы таққан қыздар мен тақпаған қыздар
«Шолпы» туралы ақын неге өлең шығарған?
------------------------------------------------
4. Өлеңнен «шолпының» суреттеуін тауып оқы?
5. Елес. Ақынға хат жазу.
6. Шолпы бұйымының қолданысы?
Абайды философ ақын
Мағжанды лирик ақын дейміз.
Абай ақылдың ақыны да,
Мағжан сезімнің ақыны.
(С. Мұқанов)
М. Жұмабаевтың «Шолпы» өлеңін талдау. жүктеу