- 04 нау. 2024 23:47
- 176
Қайталау
Мақсаты: Көп таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу амалына есептеу дағдысын қалыптастыру, білімін тексеру.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Семей қаласының мәдени орталықтары салынған карта.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың сабаққа дайындығын тексеру.
II. Кіріспе
Балалар, бүгін біз математика сабағында саяхатқа аттанамыз. Біз қай қалада тұрамыз?
- Семей қаласында.
- Семей қаласында көптеген мәдени орталықтар бар.
Оларға саяхат жасау үшін біз көлікпен аттанамыз. Барлығымыз автобусқа отырамыз.
1.Енді жолға аттану үшін мектептен шығу алдында ауызша есептер шығару керек. Егер есепті тез шығарсақ, автобусқа тез мінеміз.
90:6 *100 : 50* 4*3 :60* 1000 :1500 = 4
88 :2 +6:2 *5 +125 :50 *10*100 = 5000
4000:1000* 6* 100 :1200 *700 :70 = 20
-Жақсы, есепті дұрыс және тез шығардық.Енді жолға аттанайық. Автобусқа мінерде, жолда жүру ережесін есімізге тусіруіміз керек. Автобустың соңғы есігінен кіріп,алдыңғы есігінен шығу керек.
2. Балалар,біз аспалы көпірден өтіп бара жатырмыз.Біздің көпір өте әдемі. Біз қазір « Биологиялық орталыққа » жол тарттық. Міне, биологиялық орталыққа да келдік.
Енді осы орталыққа кіру үшін, математикалық тапсырма орындауымыз керек.
Балалар тақтаға есеп шығарады. Есепті тексереміз.
- Есепті дұрыс шығардық. Енді орталыққа кіреміз.
- Балалар, биыл қай жыл?
- Қой жылы.
Оқушылар : Әр жыл жануардың атымен аталады.
Мұғалім: Дұрыс.Ол туралы бізге айтып береді.Биологиялық орталықта бәрін көріп білдік.Жануарларды, құстарды неге бұл орталыққа қойған?
Жануарларға, құстарға қамқорлық көрсету керек.
3.Енді автобусқа мініп, Абай мұражайына жол тартамыз. Міне, Абай мұражайына да жеттік. Мұнда Абайдың жеке заттары, кітаптары бар.
Мұражайға кіру үшін мына есепті шығарайық.
Ерзат бағасы бірдей 5 кітап, ал Азат 3 кітап сатып алды. Ерзат Азаттан 180 теңге артық төледі. Кітап қанша тұрады? Олардың әрқайсысы қанша төледі?
1) 5-3=2 (к)
2) 180: 2 = 90 (тг)
3) 90 * 5 = 450 ( тг )
4) 90*3 =270(тг)
Жауабы: 90 теңге.450 теңге. 270 теңге.
Кітап туралы, кім мақал – мәтел біледі?
(оқушылар айтады )
4. Енді автобусқа мініп, «Балалар саябағына» келдік. Саябаққа кірерде бізден жұмбақ шешуімізді сұрайды. (магнитофоннан жұмбақ айтылады, оқушылар шешеді
а) Алпыс төрт тең бөлмеде
Отыз екі тұрғын бар.
Ақ, қара қып бөлгенде,
Бірі – бірі қуғындар.
Ханы үшін де, жаны үшін де,
Бермейді олар намысын. (шахмат)
б) Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш)
в) Тау астында төрт бала,
Кезек – кезек ойнаған.
Төрт баланың қолына,
Төрт айды әкеп байлаған.
(аттың 4 аяғы, төрт тағасы).
г) Бір мақұлы бар екен төрт аяқты,
Тағыпты арқасына мың таяқты.
Ашуланса, аяқ – қолын көрсетпейді,
Көресің көзің салсаң ғажайыпты. (кірпі)
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Семей қаласының мәдени орталықтары салынған карта.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Балалардың сабаққа дайындығын тексеру.
II. Кіріспе
Балалар, бүгін біз математика сабағында саяхатқа аттанамыз. Біз қай қалада тұрамыз?
- Семей қаласында.
- Семей қаласында көптеген мәдени орталықтар бар.
Оларға саяхат жасау үшін біз көлікпен аттанамыз. Барлығымыз автобусқа отырамыз.
1.Енді жолға аттану үшін мектептен шығу алдында ауызша есептер шығару керек. Егер есепті тез шығарсақ, автобусқа тез мінеміз.
90:6 *100 : 50* 4*3 :60* 1000 :1500 = 4
88 :2 +6:2 *5 +125 :50 *10*100 = 5000
4000:1000* 6* 100 :1200 *700 :70 = 20
-Жақсы, есепті дұрыс және тез шығардық.Енді жолға аттанайық. Автобусқа мінерде, жолда жүру ережесін есімізге тусіруіміз керек. Автобустың соңғы есігінен кіріп,алдыңғы есігінен шығу керек.
2. Балалар,біз аспалы көпірден өтіп бара жатырмыз.Біздің көпір өте әдемі. Біз қазір « Биологиялық орталыққа » жол тарттық. Міне, биологиялық орталыққа да келдік.
Енді осы орталыққа кіру үшін, математикалық тапсырма орындауымыз керек.
Балалар тақтаға есеп шығарады. Есепті тексереміз.
- Есепті дұрыс шығардық. Енді орталыққа кіреміз.
- Балалар, биыл қай жыл?
- Қой жылы.
Оқушылар : Әр жыл жануардың атымен аталады.
Мұғалім: Дұрыс.Ол туралы бізге айтып береді.Биологиялық орталықта бәрін көріп білдік.Жануарларды, құстарды неге бұл орталыққа қойған?
Жануарларға, құстарға қамқорлық көрсету керек.
3.Енді автобусқа мініп, Абай мұражайына жол тартамыз. Міне, Абай мұражайына да жеттік. Мұнда Абайдың жеке заттары, кітаптары бар.
Мұражайға кіру үшін мына есепті шығарайық.
Ерзат бағасы бірдей 5 кітап, ал Азат 3 кітап сатып алды. Ерзат Азаттан 180 теңге артық төледі. Кітап қанша тұрады? Олардың әрқайсысы қанша төледі?
1) 5-3=2 (к)
2) 180: 2 = 90 (тг)
3) 90 * 5 = 450 ( тг )
4) 90*3 =270(тг)
Жауабы: 90 теңге.450 теңге. 270 теңге.
Кітап туралы, кім мақал – мәтел біледі?
(оқушылар айтады )
4. Енді автобусқа мініп, «Балалар саябағына» келдік. Саябаққа кірерде бізден жұмбақ шешуімізді сұрайды. (магнитофоннан жұмбақ айтылады, оқушылар шешеді
а) Алпыс төрт тең бөлмеде
Отыз екі тұрғын бар.
Ақ, қара қып бөлгенде,
Бірі – бірі қуғындар.
Ханы үшін де, жаны үшін де,
Бермейді олар намысын. (шахмат)
б) Жоқ өзінде бас та, қас та, мойында,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш)
в) Тау астында төрт бала,
Кезек – кезек ойнаған.
Төрт баланың қолына,
Төрт айды әкеп байлаған.
(аттың 4 аяғы, төрт тағасы).
г) Бір мақұлы бар екен төрт аяқты,
Тағыпты арқасына мың таяқты.
Ашуланса, аяқ – қолын көрсетпейді,
Көресің көзің салсаң ғажайыпты. (кірпі)