Соңғы жаңарту

(Өзгертілген уақыты 12 сағат бұрын)
Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы.
Математика
Тақырыбы: Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы.
Мақсаты: Оқушыларды масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру, өлшем бірліктері туралы білімін кеңейту. өлшем бірліктерін өмірде пайдалану;
- Оқушылар шағын топтар құрамында тиімді түрде жұмыс ұйымдастырады, шығармашылық атмосферасын қалыптастыруға ат салысады, бір - бірінің пікірлерімен санасады. бір - біріне көмектеседі.
Міндеттері: - Оқушылар шағын топтар құрамында тиімді түрде жұмыс ұйымдастырады, шығармашылық атмосферасын қалыптастыруға ат салысады, бір - бірінің пікірлерімен санасады. бір - біріне көмектеседі.
- өзіндік жұмыс, өздігінен білім алу қабілетін дамыта отырып, топтық тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік бағалау жасауға бейімдеу

Оқып үйренудің нәтижесі:
- Массаны өлшеуді біледі;
- Массаны өлшеуді біледі өмірмен байланыстырады, қолдана алады;
- Топтық тапсырмаларды ой қорытып, талдау жасау арқылы өзіндік бағалау жасайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту А оқушының оқып үйренудегі нәтижесі:
- Кез келген заттың массасын өлшеп артық немесе кем екенін айтады;
- Массаны өлшеуді, масса бірліктерінің арақатынасын ажыратып мысалдар арқылы әртүрлі жағдайда берілуін түсіндіреді және практикада тиістісін қолдана алады.
- топтық жұмыста белсенді, ұшқыр ойлайды және жауап бере алады. Қосымша мағлұмат бере алады.
В оқушының оқып үйренудегі нәтижесі:
- Массаны өлшейді
- Массаны өлшеуді біледі және практикада қолдана алады;
- Массаны өлшеуді біледі, мысалдар арқылы есептер шығара алады.
- топтық жұмыста белсенді.
С оқушының оқып үйренудегі нәтижесі:
- Масса бірліктерін біледі, өлшеуде қиналады.
- топтық жұмыстарға қатысады, төмен деңгейлі сұрақтар қояды және жауап бере алады.
- Топта ұзақ қосыла алмай отырады, өз ойын айтуда қиналады.
Оқытуда қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; сын тұрғысынан ойлауға үйрету; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; талантты және дарынды балаларды оқыту; оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқытуда қолданылатын стратегиялық іс - әрекеттер: «Сәттілікке толсын»,«Броундық қозғалыс!»бойынша топтастыру,«Зейінділік ойыны»,«Плюс кестесі»,«Дөңгелек үстел»,«Электронды оқулық»,«таразы»

Кіріспе 2 мин.
Ынтымақтастық атмосферасы» «Сәттілікке толсын».
Мақсаты: Бүгінгі сабаққа жақсы көңіл күй сыйлау

Топқа бөлу
Оқушылар 4 баладан тұратын шағын топтарға «Броундық қозғалыс» ойыны бойынша бөлінеді.
Сәлемдесу. Сабақта топтық жұмыс арқылы өз білімімізді көрсету. Топта бір бірімізге көмектесе отырып, өз біліміміздің жоғарғы деңгейде дамуын көрсету. Алдарыңызда топтың ережесі, бағалау критерийлері тұр басшылыққа ала отырып, әр тапсырма орындағанда өзіңізді - өзіңіз бағалап отырыңыз, қорытынды бағаны спикер оқиды.
Сыныпта жайлы психологиялық ахуал орнату.
- Балалар бүгін сіздер бүгінгі сабаққа сәттілік тілей отырып, жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз.

Топқа бөлу Оқушылар 4 баладан тұратын шағын топтарға «Броундық қозғалыс» ойыны бойынша бөлінеді.
Оқушылар сынып бөлмесінің ашық жерінде жиналып, мұғалімнің «Броундық қозғалыс!» деген командасы бойынша ерсілі - қарсылы, әрі - бері жүре бастайды. 10 - 15 секундтан кейін мұғалім «Тоқтаңыздар! Тапжылмай тұра қалыңыздар!» деп команда береді. Оқушылар тура сол жерде қозғалмай тұрып қалады. Мұғалім оларға жан - жағында тұрған балаларға қол созып, қолдарды түйістіріп, 4 баладан тұратын шағын топтарды құруды тапсырады. Оқушылар өз топтарын қалаулары

бойынша атап, топ атауларын үшбұрыштаған қағаздарға маркермен жазып қояды.

Үй тапсырмасын тексеру:
Топтық жұмыс. Оқушылар үй жұмысын қалай орындағандығын топ ішінде талқылайды.
Жариялау. Бір оқушы үй тапсырмасын
сыныпқа оқиды. Қалған оқушылар есептің шығарылуының дұрыс - бұрыстығын айтады.

Теміртау қаласы әкімдігінің
«Теміртау қаласының №9 мектеп -лицейі»КММ
Зерттеу тобы: Асанова Бактыгуль
Мамай Ризабол


Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы. жүктеу

You Might Also Like

Жаңалықтар

Жарнама