- 05 нау. 2024 03:45
- 263
Мәтін пішімдеу. Абзац
Информатика 5 сынып
Сабақ тақырыбы: Мәтін пішімдеу. Абзац
Жалпы мақсат: Мәтіндерді енгізуге, түзетуге, пішімдеуге, безендіуге дағдылана отырып қаріп пен абзацты толық меңгереді
Сабақтың мақсаттары Оқушылар қаріп пен абзацты игеру туралы командалар арқылы түснік алады, оны қолданып мәтінмен жұмыс істеуді үйренеді
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар қаріп пен абзацты мәтінмен жұмыс істеу және келтірудегі команда ережелері туралы ұғымын біледі, түсінеді және оны құруда пайдаланады
Негізгі идеялар: Қаріп, абзац ережелерін дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. Үлестірмелі материалдар, маркер
2. АКТ
Оқыту әдістері: Интерактивті оқыту әдістері
Кім жылдам
Миға шабуыл
Жигсо
Венн диаграммасы
«КӨПІР» тапсырмалары (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді)
Сұрақтарға жауап бер:
1Мәтін үзіндісін бөлектеу үшін?
2. Мәтінді жылжыту және көшіру үшін не істеиміз?
3. Құжат қолдан қалай тексеріледі?
4. Ағымдағы құжат қалай сақталады?
ІІ кезең: Жаңа тақырып түсіну мақсатында қосымша тапсырмалар Постер мен жұмыс
Теориясы:
«БІЛУ»
(Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?) Әр топқа қосымша ресурстар беріліп өткен тақырыпты қандай деңгейде меңгергендіктерін тексеру мақсатынды;
Мына сұрақтар төңірегінде:
1 Мәтіндік редактордың негізгі элементтері
2. Құжаттың әзірлеу тәсілдері
3. Графикалық мәтіндік ақпартты өңдеу
Теориясы:
«ТҮСІНУ»
(Неге?
Неліктен? Себебі? Не үшін?) Себебін түсіндіріп жаз және бір - біріңе түсіндір « Жигсо» әдісі бойынша
«Қаріп, абзац» тақырыбын өздері талқылап, өздері ашу
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке - жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды. Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек.
Мәтін пішімдеу. Абзац жүктеу
Сабақ тақырыбы: Мәтін пішімдеу. Абзац
Жалпы мақсат: Мәтіндерді енгізуге, түзетуге, пішімдеуге, безендіуге дағдылана отырып қаріп пен абзацты толық меңгереді
Сабақтың мақсаттары Оқушылар қаріп пен абзацты игеру туралы командалар арқылы түснік алады, оны қолданып мәтінмен жұмыс істеуді үйренеді
Күтілетін нәтижесі: Оқушылар қаріп пен абзацты мәтінмен жұмыс істеу және келтірудегі команда ережелері туралы ұғымын біледі, түсінеді және оны құруда пайдаланады
Негізгі идеялар: Қаріп, абзац ережелерін дұрыс пайдалана отырып қатесіз орындау
Сабақта қолданылатын материалдар: 1. Үлестірмелі материалдар, маркер
2. АКТ
Оқыту әдістері: Интерактивті оқыту әдістері
Кім жылдам
Миға шабуыл
Жигсо
Венн диаграммасы
«КӨПІР» тапсырмалары (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді)
Сұрақтарға жауап бер:
1Мәтін үзіндісін бөлектеу үшін?
2. Мәтінді жылжыту және көшіру үшін не істеиміз?
3. Құжат қолдан қалай тексеріледі?
4. Ағымдағы құжат қалай сақталады?
ІІ кезең: Жаңа тақырып түсіну мақсатында қосымша тапсырмалар Постер мен жұмыс
Теориясы:
«БІЛУ»
(Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?) Әр топқа қосымша ресурстар беріліп өткен тақырыпты қандай деңгейде меңгергендіктерін тексеру мақсатынды;
Мына сұрақтар төңірегінде:
1 Мәтіндік редактордың негізгі элементтері
2. Құжаттың әзірлеу тәсілдері
3. Графикалық мәтіндік ақпартты өңдеу
Теориясы:
«ТҮСІНУ»
(Неге?
Неліктен? Себебі? Не үшін?) Себебін түсіндіріп жаз және бір - біріңе түсіндір « Жигсо» әдісі бойынша
«Қаріп, абзац» тақырыбын өздері талқылап, өздері ашу
Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке - жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды. Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек.
Мәтін пішімдеу. Абзац жүктеу