Портреттегі түс. Орындалу техникасы
Сабақ : № 1 Бөлім : Визуалды өнер | Мектеп : Өндіріс орта мектебі КММ | |||||
Күні: | Мұғалім : Базарбаева Махаббат Төлегенқызы | |||||
Сынып: 6 | ||||||
Сабақ тақырыбы | Портреттегі түс. Орындалу техникасы | |||||
Оқу мақсаты: Ортамерзімді жоспардан: | 6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету 6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану | |||||
Сабақ мақсаты |
| |||||
Бағалау критерилері |
| |||||
Құндылықтарды білу. |
| |||||
Пән арасындағы байланыс. | зерттеу барысында теориялық білімдерін тарих пәнімен және өнермен байланыстыру. | |||||
АКТ –ны пайдалану дағдылары. | Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту. Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу . | |||||
Алдын алу білімі | Оқушылар білімдерін әр кезеңде,әр бағытта орындай білетін дағдыларын қолдана білу. 2-Д жұмыстарында тәжиірбелерін көрсетіп қолдана алады.Мысалы: Маркер,фломастер,постер қағаздары акварель бояуы, акрил, гуащь,майлы бояу,немесе аралас заттармен.қағаз, желім,журнал,каталогтармен,қайшы,3-А форматы.т.з | |||||
Тіл мақсаты. | Оқушылар орындай алады: • Критерийлер бұрынғы орындалған жұмыстарына пікір айтады. Көркем жұмыстардың мағынасы мен орындау үдерісін түсіндіреді. Өзінің және өзгенің жұмыстарын жетілдіру, бейімделу үшін қажетті тәсілдерді және идеяларды ұсынады. | |||||
Пәндік сөздік қор /Пәндік лексика және терминология | Портрет, автопортрет, жанр, бейнелеу өнер бағыттары. форма, сызық, сым. интерпретировать; біріктіру, құрастыру, жасау, білдіру. приемы, идеи, визуальные элементы; тәсілдер, идеялар, визуалды элементтер. құрдастарының бағасы, мықты тараптар, жетілдіру. Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері …….бейнелеу барысында ……. қолда-нылды. Бұл шығарма ...... көмегімен орындал-ды. Автопортрет идеясы жақсы көрсетіл-ген, себебі….. Менім ойымша қолданылған материал ….. әсерлі, себебі… Мықты тараптар ….. болып табылады. Жұмысты… көмегімен жетілдіруі мүмкін | |||||
Дереккөздер | ||||||
1-тапсырма 10-минут 2-тапсырма 30-минут | Оқушылар жаттаған білімдерін қолдана отырып, қағаз бетіне досының портреті немесе өздерінің автопортретін орналастырады. Мұғалім оқушылармен бірге тақтада сызып көрсетуі тиіс. Оқушылар беттің түстерін боямас бұрын қысқаша бейнероликтер көруге болады. https://www.youtube.com/watch?v=bbSjrKxDPTI Талдауды төмендегі сұрақтар арқылы жүргізеді. * Бейнероликте суретші қандай түстерді қолданады? * Неліктен олар әр түрлі болып көрінеді? * Жарық көлеңкенің түстерін қалай тапты? * Бет әлпетіне қатысты өзара ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау және талдау, мысалы, шаштың түсін, көздің түсін, беттің пішіні мен сызғыштың көмегімен пропорцияны өлшеген кезде. Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің портреттерін бояуға кіріседі. Практикалық жұмыс тек мұғалімнің көмегімен жүргізілуі тиіс. Түспен бет пішінді, эмоцияны, шаштың, көздің түстерін және жарық, көлеңкенің түстерін дұрыс табулары тиіс. | Интернет ресурстар: http://say-hi.me/obuchenie/osnovy-risovaniya-portreta-proporcii-i-rakursy.html http://www.artrecept.com/risunok/chelovek/kak-risovat-lico Тәжірбиелік жұмысқа ар-налған ресурстар: Акварель, гуашь, қылқалам,су құтысы, па-литра. | ||||
Сабақты бағалау 5-мин Кері байланыс | Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастыруларына болады. Оқушылар ой бөліседі. бір-біріне сұрақтар қою арқылы талқыланады. Оқушылар бір –бірінің жетістіктерін бағалайды. Практикалық тапсырма нәтижелерін талқылау: - Қандай қиындықтар кездесті. Ұсынысыңыз бар ма? Кері байланыс Екі ұсыныс бір тілек. Үйге тапсыма беру. Өнер материалдарын әкелу. Кері байланыс: Не білдім нені түсіндім? Түсініксіз не болды.? не жетілдіруіміз кажет? Қандай қиыншылықтар болды Не оңай болды? Болашақ сабақтарда не көргілері келеді.? | |||||
Қосымша ақпарат | Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады Келесі сабақтың мақсаттарын белгілейді Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды. | . | ||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | |||||
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады | Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз | |||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап | Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? | ||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? Толық нұсқасын жүктеп алу |